TER gymnasium

Assalamualaikum 

Pada semester ini Tira ade ambik subject Fundamentals of Entrepreneurship kodnya ENT300.  Subject ini merupakan subject yang mengajar kami untuk menjadi usahawan dan InsyaAllah kami boleh praktikkan dimasa akan datang.  Mane tahu salah seorang daripada kumpulan Tira akan jadi usahawan satu hari nanti kan.  Tak mustahil bukan :)

Kami dikehendaki oleh Puan Fatimah Zainab untuk memilih produk atau service dan Tira memberikan cadangan untuk membuat service gym wanita.  Oleh kerana di Terengganu ini tak ada lagi service gym wanita maka Puan Fatimah setuju juga dengan idea ini.  Alhamduliah service kami ni diapprove oleh puan setelah berbelas-belas produk dan service kami ditolak dan dibangkang.

Hari Rabu lepas, kami telah pergi ke gym yang terletak di TER, Kuala Terengganu.  Syukur, layanan yang diberikan oleh Encik Rosmadi Khalid sangat tip top.  Beliau menjawab semua soalan kami dengan senyuman dan menjawab juge walaupun soalan itu pelik sebenarnya.  
  
Okey, dibawah ni Tira selitkan sedikit gambar kami di TER






























Pada sesiapa yang berminat ke gym bolehlah mencube perkhidmatan gym di Terengganu Equestrian Resort, TER Kuala Terengganu :)


Takkan bace je ? Komen lah sekali :)

2 white rose(s):

Anonymous said...

salam sis. cmne nak deal dgn pihak gym ter ek? boleh bgtau tak. kalau tak keberatan ley email dekat ctiey_miera@yahoo.com.my. tq

Ctiey miera said...

assalam sis. nak tanya, cmne sis deal dgn pihak TER untuk bt survey dekat sana? mira pun bt projek ni jgk u ENT300. kalau tk keeratan ley email at ctiey_miera@yahoo.com.my or add dkt fb mira ctiey miera. really need your help. tqvm

Copyright © All Rights Reserved TILIN-TILIN-TYRA.BLOGSPOT.COM Design and Edit by ANN MOHD