Azam di pagi hari

Hye semua...

Morning glory morning... 
Pagi ini kelas typing tapi kelas habis awl... 
Patotnye smpai pukul 11 tp ni pukul 9.30 dah abis... 
Awal giler... 
Belajar satu jam 30 minit je.... 
Tapi lecture ade bagi kerja daaa... Esok nak tengok pulak tu.....
 Aduh,, jap lg lps lunch kene bertungus lumus utk ciapkan la.... 
Tape2,, kene semangat..... 
Sudah tahun baru haruslah ade azam baru kan.... :)

Tahun baru azam baru.... 
Tahun baru ini jugak lah tira belaja gune blog, hehe....
 Azam baru sure lah nak jadi lebih baik dari sebelumnya kan :) 
Oke, yg lain pun mesti cm tu kan... 
Tak kan la kita ad azam yg nak menjatuhkan diri kita pulak.... 
Pape pun azam baru anda itu harus di laksanakan secare berterusan atau istiqamah.... Jangan jadi '"hangat-hangat tahi ayam". 
Tira pun akan cube untuk elak kn terjadi kat diri tira sendiri.... 
Oke,, love all..... muahhhhh ;)

Takkan bace je ? Komen lah sekali :)

11 white rose(s):

Mknace said...

:) :) :) terbaeekkk!!!!

Nurathirah Ahamad said...

@Mknace hee~ thnx :)

tomatokering :) said...

cayok2 ! jgn give up . hehe

p/s : dgn ta malu nak mintk tolg komen . huhu

http://tomatokering.blogspot.com/2011/01/contest-fesyen-untuk-semua.html

Razin Khan said...

bagus2..heehee..
nk email bleh x??

Nurathirah Ahamad said...

@tomatokering :)
hehe... oraitt... thnx 4 the support :)

sicomot-comel said...

smangat biar sampai akhir tahun..
jgn hangat2 taik ayam je taw...

Nurathirah Ahamad said...

@sicomot-comel

InsyaAllah.... tetapkan niat niyh... heheheh...

NURUL NADIAH MAMAT said...

keep it up....

Nurathirah Ahamad said...

@NURUL NADIAH MAMAT

oraittt,,, tira cube sdaya upaye :)

sembil9n said...

azam kena pegang! jgn jadikan ape2 yg menimpe dlm thn ni pghlg utk capai azam :)

Nurathirah Ahamad said...

@sembil9n

baik encik sembi9n.... tira akan sedaya upaye tepis semua penghalang2 tuh.... InsyaAllah.... thnx ye :)

Copyright © All Rights Reserved TILIN-TILIN-TYRA.BLOGSPOT.COM Design and Edit by ANN MOHD